מען האָט אַרומגעטראָגן איבער די גאַסן זייער אַ קליינעם קאַרליק ווײַזן פֿאַר עטלעכע קאָפּיקעס. אַ קלוגער קלויזניק האָט דערזען, ווי אַלע לויפֿן נאָך און קוקן, האָט ער מיט וווּנדער געזאָגט: „איך פֿאַרשטיי ניט, וואָס איז דאָ אַזוי נאָכצולויפֿן? איך האָב געזען גרעסערע קאַרליקעס‟.
„דו נאַר איינע!‟ — האָט אַ מוטער געטרייסט איר טאָכטער בשעת דער חופּה, — „וואָס וויינסטו? אַ מאַן איז דאָך ניט קיין בער. ווי איז געווען, אַז איך האָב חתונה געהאַט מיטן טאַטן?‟
„אַזוי?‟ — האָט זיך די כּלה אָפּגערופֿן, — „האָסטו דאָך חתונה געהאַט מיטן טאַטן, און איך האָב איצט חתונה גאָר מיט אַ פֿרעמדן מאַנצביל‟.
אַ שנײַדערשער יונג האָט שבֿועות צו קידוש געזאָגט „זמן חרותנו‟. „גראָבער יונג איינער! — האָט אויף אים דער בעל־הבית אָנגעשריִען — מילא, פּסח זאָגט מען ׳זמן חרותנו׳, עסט מען כאָטש חרוסת, אָבער וואָס איז הײַנט פֿאַר אַ חרותנו אויף דײַן משוגענעם קאָפּ?‟
„איך האָב מורא, — האָט איינער געזאָגט צו זײַן חבֿר, — אַז מיר זאָלן ניט שטאַרבן ווי שלעפּער‟.
„אויך אַ דאגה! — האָט געזאָגט דער אַנדערער, — איך האָב מורא, אַז מיר וועלן דאַרפֿן לעבן ווי שלעפּער‟.
The Yiddish Daily Forward welcomes reader comments in order to promote thoughtful discussion on issues of importance to the Jewish community. In the interest of maintaining a civil forum, The Yiddish Daily Forwardrequires that all commenters be appropriately respectful toward our writers, other commenters and the subjects of the articles. Vigorous debate and reasoned critique are welcome; name-calling and personal invective are not. While we generally do not seek to edit or actively moderate comments, our spam filter prevents most links and certain key words from being posted and The Yiddish Daily Forward reserves the right to remove comments for any reason.