חול־המועד סוכּות איז אָנגענומען בײַ די חסידים אויפֿצופֿירן דראַמאַטישע שפּילן, הײַנט מיטן גאַנצן קלאַפּער־געצײַג פֿונעם מאָדערנעם מיוזיקל: ליכט, קאָסטיומען, קינדער־כאָרן, „ספּעציעלע עפֿעקטן‟. די דאָזיקע שפּילן קענען זיך ציִען איבער 4 שעה, אָבער זיי ציִען צו אַן עולם פֿון טויזנטער, און מע פֿילמירט זיי, כּדי שפּעטער צו פֿאַרקויפֿן די רעקאָרדירונגען. פֿון דעסטוועגן, איז כּדאַי זיי צו זען „לעבעדיקערהייט‟, ווײַל די צוקוקער זײַנען אַ מאָל פּונקט אַזוי אינטערעסאַנט ווי די שפּיל אַליין. עס דערמאָנט אַ ביסל דעם אַמאָליקן ייִדישן טעאַטער, ווען ייִדן פֿלעגן עסן און שמועסן בעת די פֿאָרשטעלונגען, ווי זיי וואָלטן געקומען אויף אַ פּיקניק. פֿאַר אָדער נאָך דער פֿאָרשטעלונג קען מען אויך, ווער עס וויל, אַרײַנכאַפּן אַ מנחה אינעם פֿאָיע פֿונעם טעאַטער.
די לעצטע יאָרן גייט אָן אַ סעריע שפּילן, וואָס יעדער הייסט „אונטער‟ עפּעס: „אונטערן פֿענצטער‟, „אונטער דער באַנק‟, „אונטערן אויוון‟ אאַז”וו. הײַיאָר הייסט די שפּיל „אונטערן בילד‟ און מע קען איצט קויפֿן בילעטן אויפֿן וועבזײַטל:
שווער צו זאָגן אין פֿאָרויס וואָס וועט זײַן דער סיפּור־המעשׂה. זיכער איז נאָר, אַז די שפּיל קומט פֿאָר אין רוסלאַנד. אין די סצענעס הינטער די קוליסן, וואָס די טרופּע האָט אַרויפֿגעשטעלט אין אינטערנעץ, זעען מיר, ווי די חסידישע אַקטיאָרן מאַטערן זיך מיט די רוסישע ווערטער, נעבעך. די נאַרישקייטן, וואָס מע זאָגט דאָרט וועגן רוסלאַנד, זײַנען אַליין ווערט דעם פּרײַז פֿונעם בילעט.
The Yiddish Daily Forward welcomes reader comments in order to promote thoughtful discussion on issues of importance to the Jewish community. In the interest of maintaining a civil forum, The Yiddish Daily Forwardrequires that all commenters be appropriately respectful toward our writers, other commenters and the subjects of the articles. Vigorous debate and reasoned critique are welcome; name-calling and personal invective are not. While we generally do not seek to edit or actively moderate comments, our spam filter prevents most links and certain key words from being posted and The Yiddish Daily Forward reserves the right to remove comments for any reason.